Pełna regeneracja. Sesja głębokiej regeneracji i jogi nidry

28.05.2017 Warszawa

Pełna regeneracja. Sesja głębokiej regeneracji i jogi nidry

28.05 (niedziela) 14.00 – 16.30

Joga Centrum Adama Bielewicza

ul.Pankiewicza 1, Warszawa

Pamiętacie to błogie uczucie i ciszę w umyślę, kiedy uda się nam odprężyć w savasanie? Spokój jest tym dla duszy, czym sen dla ciała. A gdyby połączyć te oba zjawiska? Jak silny wpływ na nasze samopoczucie miałby taki koktajl? Zapraszam, żeby przekonać się osobiście podczas warsztatu jogi nidry.

Korzyści z sesji:
• Głęboka regeneracja na poziomie ciała jak i psychiki
• Pomaga w pokonaniu bezsenności i aktywacji fal Delta w mózgu, które odpowiadają min. za regenerację organizmu na poziomie komórkowym
• Wsparcie w procesie zdrowienia oraz leczenia skutków długotrwałego stresu
• Poznanie techniki jogi nidry, którą można również stosować samodzielnie
• Doskonałe przygotowanie do medytacji dla osób, które mają trudność z utrzymaniem uwagi i koncentracji

Plan warsztatu:
Rozpoczniemy regenerującą praktyką asan. Będziemy skupiać się na odprężeniu ciała i pracować z oddechem. Praktykę zamkniemy jogą nidrą – stanem głębokiej relaksacji. Doświadczeniem, które pionier jogi nidry w Polsce, Lesław Kulmatycki, określał „organicznym doświadczeniem ciszy”.

Czym jest joga nidra?
Jest prowadzoną medytacją, w warunkach totalnego komfortu: leżymy wygodnie otuleni kocami i podążamy za instrukcjami nauczyciela. Podstawową techniką jest rotacja świadomości, czyli przenoszenie swojej uwagi z poszczególnych części ciała. W klasycznej medytacji umysł pozostaje świadomy a ciało aktywne. W jodze nidrze staramy się uzyskać stan świadomego snu. Nie doświadczamy w niej marzeń sennych lecz pozostajemy zanurzeni w stanie snu głębokiego. Dzięki temu nasz mózg zaczyna pracować w obszarze fal Delta (0,5-4 Hz).). Fala delta jest najwolniejszą ze wszystkich fal mózgowych typową dla stanu głębokiego snu (Non-rapid eye movement, NREM, SEM). Głęboko regeneruje ciało, sprzyja procesom zdrowienia. Sesja jogi nidry potrafi zastąpić 3 godziny snu. Jest także doskonałą metodą rozpoczęcia swojej przygody z medytacją, ponieważ łatwiej w niej utrzymać koncentrację i nie wymaga pozycji siedzącej. Jest dostępna dla każdego, również osób z poważnymi kontuzjami i ograniczeniami zdrowotnymi.

Zapraszam Was też do lektury mojego artykułu o jodze nidrze:http://streso-terapia.pl/?p=1

Informacje praktyczne:
Pamiętajcie – ubierzcie się w wygodne stroje do praktyki (takie, aby było Wam ciepło w trakcie leżenia). Można zabrać swoją poduszkę, koc i ewentualnie coś do przykrycia oczu. Nie przychodźcie głodni ani najedzeni. Najlepiej zjeść posiłek 2-3 godziny przed sesją.

Zapisy i rezerwacja:
1. zapisz się sms-owo nr. 502-134-106 (podaj imię i nazwisko)
2. Płatność gotówką przed warsztatem

Koszt: 100 zł