LENIWA NIEDZIELA Z YIN JOGĄ, JOGĄ NIDRĄ I RELAKSACJĄ 24.02

Zapraszam na spontaniczną leniwą niedzielę w towarzystwie yin jogi, jogi nidry i relaksacji 🙂

Wszyscy, którzy bywają na spotkaniach z yin jogą i nidrą mają teraz niepowtarzalną okazję, żeby doświadczyć jej mocy w podwójnej dawce 🙂 Dodamy do sesji relaksujące techniki oddechowe i elementy automasażu, aby jeszcze pełniej się zregenerować.

Warsztat składa się z dwóch oddzielnych 3 – godzinnych sesji. Można wpaść na jedną lub na dwie:

  1. g.9.00 -12.00 yin joga na klatkę piersiową, barki i odcinek szyjny
  2. g.13- 16 yin joga na biodra, nogi, odcinek lędźwiowy

Koszt jednej sesji to 120 zł.od osoby. Dla tych, którzy zostają na dwie- 220 za całość 🙂

Jest przeznaczony dla osób, które (poza tym, że lubią yin jogę i nidrę 😉 )

*Czują się stale zmęczone i trudno im się skupić
*Towarzyszą im bóle kręgosłupa i mięśni
*Mają kłopoty ze snem i wyciszeniem
*Chciałyby poznać skuteczne techniki uwalniające napięcia z ciała i uspokajania głowy

Czym jest joga powięziowa?

Jest łagodną praktyką jogi, dostępną dla każdego, bez względu na staż na macie. Koncepcja yin jogi inspirowana jest taoistyczną medycyną chińską, wedle której harmonia w naszym ciele i umyśle pochodzi z równowagi pomiędzy Yin i Yang. Yang oznacza to co aktywne, energiczne, szybkie. Yin – bierne, powolne, łagodne. Praca w yin jodze polega na całkowitym odpuszczeniu napięcia mięśniowego i wsłuchaniu się w swoje ciało. W przeciwieństwie do dynamicznych form yogi nie angażujemy do pracy siły mięśni. Dzięki temu docieramy do miejsc, które dotychczas były niedostępne – powięzi, ścięgien, więzadeł a także kości. Ponieważ nasze ciało pamięta emocje lepiej niż nasz świadomy umysł, uwalniamy także niepotrzebne nam więcej odczucia. Odzyskujemy spokój, a ciało – swobodę ruchu i lekkość. Jednocześnie pozycje są komfortowe- używamy dużej ilości koców, poduszek i zawsze szanujemy naszą granicę komfortu.

O yin yodze pisałam na blogu tutaj: http://streso-terapia.pl/yin-yoga-o-potedze-wewnetrznej-ciszy/

Czym jest joga nidra?

Jest prowadzoną medytacją, w warunkach totalnego komfortu: leżymy wygodnie otuleni kocami i podążamy za instrukcjami nauczyciela. Podstawową techniką jest rotacja świadomości, czyli przenoszenie swojej uwagi z poszczególnych części ciała. W klasycznej medytacji umysł pozostaje świadomy a ciało aktywne. W jodze nidrze staramy się uzyskać stan świadomego snu. Nie doświadczamy w niej marzeń sennych lecz stan snu głębokiego. Dzięki temu nasz mózg zaczyna pracować w obszarze fal Delta (0,5-4 Hz).). Fala delta jest najwolniejszą ze wszystkich fal mózgowych typową dla stanu głębokiego snu (Non-rapid eye movement, NREM, SEM). Głęboko regeneruje ciało, sprzyja procesom zdrowienia. Sesja jogi nidry potrafi zastąpić 3 godziny snu. Jest także doskonałą metodą rozpoczęcia swojej przygody z medytacją, ponieważ łatwiej w niej utrzymać koncentrację i nie wymaga pozycji siedzącej. Jest dostępna dla każdego, również osób z poważnymi kontuzjami i ograniczeniami zdrowotnymi.

O jodze nidrze więcej na blogu:http://streso-terapia.pl/joga-nidra-medytacja-dla-kazdego/

Informacje praktyczne:
Pamiętajcie – ubierzcie się w wygodne stroje do praktyki (takie, aby było Wam ciepło w trakcie leżenia). Można zabrać swoją poduszkę, koc i ewentualnie coś do przykrycia oczu. Nie przychodźcie głodni ani mocno najedzeni. Najlepiej zjeść posiłek 2-3 godziny przed sesją.

GDZIE:
CUD GROCHÓW – Studio Rozwoju i Edukacji
Osowska 84a, 04-351 Warszawa

ZAPISY: Proszę o przesłanie maila ze zgłoszeniem na kamila@streso-terapia.pl

Inwestycja w swój spokój: 120 zł.za jedną sesję

Ilość miejsc jest ograniczona- do 12 osób na sesji.

Można zapłacić przelewem na konto z tytułem „Leniwa niedziela 24.02” lub gotówką przed warsztatem.

Stresoterapia Kamila Karpinska
05 1950 0001 2006 0075 1444 0002

Zapraszam ♥
Kamila

zdjęcie http://www.slothville.com/what-is-a-sloth/

Zaciekawił Ciebie wpis?Chcesz się czymś podzielić? Pisz śmiało :)